TopBillede

Nyhedsmails

Fælles seminar sammen med Det Danske Selskab for Byggeriet. Husk også webinaret den 6. april 16. marts 2018

Seminar tirsdag den 17. april 2018 kl. 17.00
Det Danske Selskab for Byggeret afholder generalforsamling tirsdag den 17. april hos Kammeradvokaten. I den forbindelse afholder Dansk Forening for Voldgift sammen med Det Danske Selskab for Byggeret et fælles seminar samme sted med start kl. 17.00. Her vil professor Renato Nazzini, LMS Legal LLP, UK give en præsentation med titlen

"Summary Justice in Construction Disputes: From DABs to Interim Awards"
Professor Renato Nazzini er professor på Kings College i London og herunder partner i LMS Legal LLP. CV for Renato fremgår af Selskabets hjemmeside. Derudover vil Dipl.-Ing. Volker Jurowich, Tyskland, give en præsentation med titlen

"Practitioners view on dispute solving mechanisms in construction law cases"
Dipl.-Ing. Volker Jurowich er uddannet ingeniør og arbejder med store anlægsprojekter. Herudover har han erfaring med DAB og i den forbindelse tilknyttet ICC og FIDIC. CV for Volker Jurowich fremgår af Selskabets hjemmeside.

Som sædvanligt vil værten efter foredraget byde på en forfriskning og lidt snacks.

Tilmelding skal ske til Lene Thrane på leth@kammeradvokaten.dk.

Webinar - Online voldgift – Oasi fredag den 6. april 2018 kl. 10.00 - 10.45

Som tidligere nævnt inviterer Dansk Forening for Voldgift til webinar

Fredag den 6. april 2018 kl. 10.00 – 10.45

Temaet for webinaret er:

Online voldgift – Oasi
Præsentation af Oasi v/medstifter af Oasi, Mette Højberg, der er advokat og certificeret voldgiftsdommer.

Oasi (Online Arbitration & Settlement Institute) er en ny digital platform, hvor voldgiftssager kan gennemføres 100 % digitalt. Oasi er Danmarks første og eneste digitale platform af sin art og har p.t. 10 anerkendte voldgiftsdommere (https://www.oasi.dk/dommere) tilknyttet.

Du kan deltage i webinaret fra din PC, tablet eller mobil.

Tilmelding sker via dette link.